İstanbul Kağıthane Hürriyet mahallesinde ikametgah etmekteyim. Yeni binaya taşındık bina bu ay 1 yıllık bina oldu. Telefon kutusu bulunmamakta yaklaşık 3 ay önce Türk Telekoma dilekçe verilmiş fakat hala ortada bişey yok. Aylardır internetsiz duruyorum. 3 hafta önce şikayette bulundum aradı müşteri hizmetleri en yakın bölgeye yönlendirdik sorunu dedi. Fakat hala sonuç alamadım. O müşteri hizmetlerini ben kendim aradım fakat biz ilgilenmiyoruz dediler. Sizce nasıl yöntem izlemeyelim? Yardım ederseniz çok sevinirim üniversitede okuyorum şuan internete çok ihtiyaç duyuyorum.
Sent from my iPhone using Tapatalk.