Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%86 raporu var. %90 altındakiler alamıyormu yada almaları için şart nedir
%90'ın altında kaldıysa eğer ortopedik bir engeli olması gerekiyor. Örneğin sol ayağında bir problem vardır otomatik vites araç kullanabilir ibareli rapor alarak arabayı indirimli olarak alabilir. aldığı arabayı herkes kullanabilir. Veya sağ ayağında problem vardır engeline göre özel tertibat yaptırır ve özel tertibatlı olarak araba alır. Özel tertibat olduğundan dolayı bu arabayı sadece kendisi kullanabilir.