merhaba, 1,5 yıl önce eski bir aracımız vardı sattım. Babam ileri derece alzaymır hastası %86 özürlü raporu aldı. Araç olmadığı için gerek babamın için gerekse bizim iş güç için kullanacağımız için araç almayı düşünüyoruz.
Devletin sıfır araç alırken özürlü vatandaşlara tanıdığı bir indirim var diye biliyorum. Konu hakkında daha önce bilgisi olan varmı acaba ?