Pettapera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hükümet düşer

enflasyon düşer

dolar düşmez...
TR'de enflasyon düşerse doların çok artmamasını bekleriz. Düşük enflasyon değerli TL demektir çünkü. Değerli... Yani diğer para birimlerine, menkul ve gayrımenkullere karşı.