gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayın 13 ünde (kasım) internetten kart başvurusu yaptım 17 sinde uygunum dedim 2 gün oldu daha gelmediler yaw arkadaş okadar övdünüz bu sistemi geçelim dedik bumuydu yani
Ben geçen persembe akşamı başvurmuştum ertesi gün cuma günü kartı getirdiler şehire göre değişiklik sanırım