ax0masta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kabuksuz suan için dusunmuyor kabuksuzu ılerlıyen zamanlarda dusunuyorum sizce paketleme işlemını nasıl yapmalıyım onerısı olan varmı
Kabukluyu bilmemde kabuksuz yaparsan vakumlu posetlerde yap bende alayim kabuksuz