Ateist olmak nasıl bir duygu çok merak ediyorum. Ben ateist olsam düşünürüm bu dünyada işim ne görevim nedir neden buradayım. Ben bu dünyaya yiyip içip yatmak içinmi geldim derim herhalde döner dolaşır yine bir yaratana inanırım o yüzden ateist olamam.
Tabi herkesin inancı kendine. Kimse karışamaz biribirimiz inançlarına laf etmediğimiz sürece.