Şu anda cihazım kapalı zaten. Formu gönderince neler olacağını merak ediyorum, mahkeme söz konusu olursa cidden açtıramam anlamına geliyor. Hatta maddi durumum olsa bile yeni telefon alırdım. Telefon kapanalı 2 hafta oldu şu an.
Formu ekleri ile birlikte göndermeniz halinde belirttiğiniz numara ile kullanıma açılacak. Ancak ileride numara değişikliği yapmanız halinde tekrar bu formu göndermeniz gerekecek.
Bunun yerine uğraşmak isterseniz Tüketici hakem heyetine başvuruda bulunabilirsiniz. Tanıdığım birkaç kişi ücret iadesi aldı ancak bunun yanında alamayanlarda oldu.