Göndermezseniz cihazınız kapanabilir.
Şu anda cihazım kapalı zaten. Formu gönderince neler olacağını merak ediyorum, mahkeme söz konusu olursa cidden açtıramam anlamına geliyor. Hatta maddi durumum olsa bile yeni telefon alırdım. Telefon kapanalı 2 hafta oldu şu an.