Arkadaşlar merhaba,
Az önce bir müşterimin web sitesine girdiğinde hacklenmiş olduğunu gördüm. Fakat sadece html bir tasarım var ftp'de. Bir php dosyası vs. mevcut değil. Şifrelerimi çaldırmadığımdan eminim çünkü öyle bir durum olsa oldukça büyük bir twitter hesabım var ona falan da bir şey olurdu elbet. Js. dosyalarından kaynaklı bir durum olabilir mi ?
Yardımlarınızı bekliyorum
2 olasilik
1.pc de password sinifer var
Dipnot filezilla kullaniyorsan giris bilgilerimi kaydet deme bazi scriptler log dosyasini karsiya yukluyor.
2.sunucadaki vaska siteye shell atip root yetkisi aldi.
iPhone 5 cihazimdan Tapatalk kullanilarak yazıldı.