tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 tane limon sık bardağa hocam ve direkt onu iç. Tansiyonunuzu normal seviyeye getirir. Baş ağrısı falan yapmıyor mu?
sabah kalkdım baş ağrım vardı biraz düzeldi şimdi hocam. ama bilgisayar başında çalışıyorum resmen ekran bulanıklaşıyo ve başım dönüyo gibi.