Proxy değil.
Takipçi scriptinde uygulamaya user sokuyorlar ya, bu da tam tersi.
sql'e rasgele kullanıcı adlarını ekliyorlar, api ile takip ediyorlar bu isimleri.
İşin içinde api var, tam olarak böyle mi kullanıyorlar emin değilim ama. Düşününce mantıklı geliyor
Mantıksız Adamlar çok seri şekilde takip yapıyorlar.
Masaüstü'den yapıyorlar
birinin profil linkini yazıyorlar program oto takip yapıyor bu şekilde bir yöntem var sanırım .
twitter apileride olabilir