Proxy değil.
Takipçi scriptinde uygulamaya user sokuyorlar ya, bu da tam tersi.
sql'e rasgele kullanıcı adlarını ekliyorlar, api ile takip ediyorlar bu isimleri.
İşin içinde api var, tam olarak böyle mi kullanıyorlar emin değilim ama. Düşününce mantıklı geliyor
Apiyi denedim, limitten sonra takip etmiyor.