Oncelikle herkese merhabalar.
Ben seneye bir onlisans bolumunden mezun olacagim. Eger seneye askere gidersem uzun donem yapacagim.
Yada (mezun olacagim bolumden lisans tamamlama olmadigi icin) 4 sene isime yaramayacak bir bolum okuyup kisa donem askerlik yapacagim.
Sizce bu askerlik olayini bir an once aradan cikarmalimiyim? Yoksa 6 ay kisa yapmak icin isime yaramayacak bi bolumu aciktan okumalimiyim? Yani sizce deger mi 6 ay kisa yapmak icin bos yere okul isleriyle ugrasmaya. Bir de 2 yillik bi kiz arkadasim var ciddi dusundugum. 6 ay bile uzun gelirken uzun donem cekilir mi bilmiyorum