RapX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar yaklaşık yaklaşık 8 senedir gözlük kullanıyorum. 4,5 derece miyopum. Bugün doktora gittim ve lens almak istediğimi belirttim o da verdi (Reçetede yumuşak kontak lens yazıyor). Şimdi bu konuda birkaç sorum olacak.


1- Lensler göz kuruluğu yapar mı ?

2- En iyi, en kötü markalar hangisidir ?

3- Günlük, haftalık ve aylık takılabilenler varmış, bunlardan hangisini önerirsiniz ?

4- Banyo yaparken, denizde veya havuzda kullanılabilir mi ?

5- İnternet lens satışı yapan siteler var. Buralardan alınır mı, alınırsa hangi sitelerden alınabilir ?

6- Son olarak lens kullanırken şunlara dikkat etmelisiniz dedikleriniz nelerdir ?


Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
1- İnsandan insana değişir bende yapmadı.

2-En iyi lensi sana optikci söyleyecektir, 40 liraya'da lens var 150 liraya'da

3-Aylık öneriyorum, 2 güne bir çıkar temizle tak sorun yaşamazsın.

4-Havuzda kaybettim ben sol göz lensimi tavsiye etmiyorum takmanı.

5-İlk alışverişini şehrindeki kaliteli optikler'den yap daha sonra internetten aynısını daha ucuza sipariş verirsin.

6-Zamanla öğreneceksin ama en önemlisi temizlik.