İki tane araba aldım böyle özene bözene konu açıp sevincimi paylaşmadım. Alet sonuçta amaç işimiz görülsün. Ne aşkmış sendeki, tebrik falan ettim.
Hayırlı olsun hocam size de. Bizimde arabamız bu.
Özene bözene konu açmadım bu konu multi konudur. Bisiklet platformlarında paylaşıyoruz nasıl r10 webmaster ailesiyse bisiklet ailesi topluluğu var oradan alıp buraya geçirdim. Bel ki 3-5 r10dan pedalcı arkadaş çıkarda tanışma fırsatımız olur düşüncesinde.
Teşekkürler tekrar hayırlı olsun siz daha üst model daha fazla almaya, bizde daha üst model daha fazla bisiklet almayı nasip görelim inşallah.