Herkes kontrant süresi yazmışta adam zaten ağustosta kontrantım bitiyor demiş yani bir ay kalmış, ev sahibide son ay yani son bir ay verme kira depozitodan düş çık demiş.

Arkadaşda sanırım kontratım bitti ama çıkmak istemiyorum diye sormuş ona yanıt bulmak lazım .