mavi daha hoş duruyor. tarzın sporsa tam aradığın o.
mavi olan daha hoş duruyor bana göre hocam güzel öneririm.
1. olan daha güzel
Siyah olan daha hoş gibi geldi bana.
bn siyah olan her seyler gider ama alttakı biraz daha klasık takımla laci bi takımla falan gider gibi siyah daha spor gıbı
4 siyah 3 mavi var şuan ben genellikle spor giyiniyorum lacivert takımımda var

vallahi çok aradayım saatin fiyatıda 75 tl sanırım sizce fiyatına göre nasıl ? orjinal daniel klein