PoyrazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence siyah daha hoş
caliente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mavi daha hoş duruyor. tarzın sporsa tam aradığın o.
isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. daha güzel bence.
cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. daha güzel
SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mavi olan daha hoş duruyor bana göre hocam güzel öneririm.
garip_dj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. olan daha güzel
YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyah olan daha hoş gibi geldi bana.
CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bn siyah olan her seyler gider ama alttakı biraz daha klasık takımla laci bi takımla falan gider gibi siyah daha spor gıbı
4 siyah 3 mavi var şuan ben genellikle spor giyiniyorum lacivert takımımda var vallahi çok aradayım saatin fiyatıda 75 tl sanırım sizce fiyatına göre nasıl ? orjinal daniel klein