yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende tırsıyorum açıkcası. Yazılı olarak anlatsak derdimizi olmuyor mu acaba
Tanıklıktan çıkabilme hakkınız var. mahkemeye bir dilekçe verip tanıklıktan çekilmek istiyorum diyebiliyosun diye biliyorum