isimtescilden uzak durun temalı konular 2010'dan beri r10da var, insanlarımız hala çalışıyor isimtescil ile.
yıl 2014, şikayet konularını görüp hala oradan hizmet alanlar hiç konu açmamalılar, yani bence.
kendim ettim kendim buldum gibi.
geçmiş olsun.