Merhaba geçmiş olsun öncelikle. Ücretini ödediğiniz ürünü hatalı gönderdi derken, üründe bir hata mı var yoksa istediğiniz ürünü aldınız ama üründe hukuki anlamda ayıplı sayılacak bir hata, hasar ya da farklı bir durum mu var? İkincisi ise Ayıplı mal'ın iadesi söz konusudur. Şu makaleyi okuyabilirsiniz, size belki yardımcı olabilir.

Siz süreleri kaçırmayacak şekilde savcılığa bi uğrayın, derdinizi anlatın. Sonuçta bir mağduriyet söz konusu.