Selamlar,
DH üzerinden birisiyle anlaştım,şahıs ücretini ödediğim ürünü hatalı gönderdi.Bende ürünü istemeyip,geri ödeme istedim.Geri ödemeyi yapmadı,banka dekontları ve konuşma kayıtları var.(isim soyisim,iban)
Suç duyurusunda bulunsam bir şey çıkar mı ?