PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye de motor ekstra tehlikeli. Sen istediğin kadar dikkat et hayatın yolda yanından geçen arabalara bağlı.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tehlikeli olmayan ne var ki Berkay, ölüm her an yanıbaşımızda onun için çokta takılmıyorum bunu konulara hayırlısı diyip geçiyorum.
Bununla ölmeyi ecel ile ölmeye yeğlerim.
olm berkay ne güzel sana anlatıyor sen tehlikeli olmayan ne varki diyosun eşşeğin .. var tehlikeli olmayan türkiyede insan araba şöförü yok ve o asfaltlarda ilk çukurda taklanı atarsın