PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye de motor ekstra tehlikeli. Sen istediğin kadar dikkat et hayatın yolda yanından geçen arabalara bağlı.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tehlikeli olmayan ne var ki Berkay, ölüm her an yanıbaşımızda onun için çokta takılmıyorum bunu konulara hayırlısı diyip geçiyorum.
Bununla ölmeyi ecel ile ölmeye yeğlerim.