Bende de var ürtiker anjiödem 2.5 yıldır, bende yok yok dostum zaten şu yeni torba yasa geçsin meclisden direk emekli olacağım mamülen
Şaka bir yana çapa dermotolojiye gidiyordum 2 yıldır, maalesef yok çözüm.
Şuan allegra 180mg kullanıyorum her akşam, 3-4 aybir atak geçiyordum ki 6 ay geçti ataklar durdu galiba (tüm vucudu kapsayan atak) ama hergün ilaç almaya devam.
http://www.surppirgic.com/ şu hastaneyi öneriyorlar, buraya gideceğim bir de.
Çok zor bir hastalık, onun yüzünden şurada bahsetmişdim
https://www.r10.net/sorum-var/1209516...ktirenler.html her ilaçı kullanamıyoruz, 20lik diş çekimi bile ameliyat ortamında oldu ki ameliyat başlamadan önce verilen ilaçlar hemen kaşıntı ve kabarma yapmaya başladı vucudumda hemen avil ekledir serumun içerisine.
Tüm testler temiz çıktı, yine sebep: Stres dediler..
Aynı şekil dostum bende senin gibi merak ediyorum bu rahatsızlığı yenen varsa bizede bir yol göstersin
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:23:33 -->-> Daha önceki mesaj 17:11:59 --
Birde şu ilaç çıktı piyasaya
https://eksisozluk.com/xolair--1604466
Fiyatı 1000 lira civarı imiş ve kronik ürtikerde kesin sonuç alınıyormuş.
Hocam göz seyirmesini falan geçtim de bu ürtiker hakikaten başa bela. En ufak bir dokunuşta vücudum kızarıyor. Tırnağımla hafifçe dokunarak ismimi, telefon numaramı yazabilirim mesela

Hele o kaşıntı yok mu insanı yiyip bitiriyor. Allahtan allerset var, yoksa yanmıştım.
Bendeki kaşıntı genelde omuz bölgesinde ve kollarda oluyor. Öyle senin dediğin gibi vücudumun tamamını kapsayan bir kaşıntı yaşamadım. Aklıma gelmişken, sizde banyodan sonra müthiş bir kaşıntı oluyor mu? Bu benim yaşadığım en kötü şey. Resmen derimi parçalıyorum

10-15 dakikada da kendi kendine geçiyor.
Çanakkalede hem devlet, hem de tıp fakültesi hastanesine gittim. İkisi de ilaç yazıp gönderdi. Hepsinin söylediği şey bunun çaresi yok

Alerji testi yaptırayım diyorum ama onun için de yanlış hatırlamıyorsam 10 gün falan ilaç içmemek gerekiyor. E o da bizim için imkansız birşey.