http://jsfiddle.net/oguzz/Zuz7m/
sorgula.php' ye ilk seçilen selectin değerini gönderiyorsun, sonra php tarafında bu değere göre bilgileri çekiyorsun veritabanından vs, ekrana basarken <option "deger">deger</option> olarak basıyorsun. Örneği incelersen gerisini halledebilirsin sanırım.
hocam biraz daha açabilirmisiniz yani ülkelerden türkiye ve ingiltereye birer örnek şehir atayabilirmisiniz?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:47:58 -->-> Daha önceki mesaj 23:44:45 --
birde hocam php olarak yazdığınız kısmı asp olarak yada html olarak yazabilirmisiniz yanisorgula.php yerine html olarak ne yazılyor standardında onu yazabilirmisiniz rica etsem phpden hiç anlamyorum o kısmı aşamadım