merhaba hocam bir kaç tane örnek buldum aslında ama php benim kodlamam asp ve değişkenleri php ile include vs. etmişler karışık bir sistem ham halinide bir türlü bulamadım yapmak istediğim şey
dinamik selectbox aslında il içe seçimi gibi
http://jsfiddle.net/oguzz/Zuz7m/
sorgula.php' ye ilk seçilen selectin değerini gönderiyorsun, sonra php tarafında bu değere göre bilgileri çekiyorsun veritabanından vs, ekrana basarken <option "deger">deger</option> olarak basıyorsun. Örneği incelersen gerisini halledebilirsin sanırım.