Merhabalar arkadaşlar
Forumdan tanışık olduğumuz arkadaşlar vardır bilmeyenler için aylık yaklaşık 2.800 TL kadar maaş ile bir işte çalışıyorum..
3 arkadaş kalıyoruz evde ve kira vs giderlere 300 TL gidiyor . 1000 TL ise kredi ödüyorum.
Fakat geri kalan para hayatımda kendime özel hissettireceğim hiçbir şey yapamadan bitiyor.
Para harcamasını bilmiyorum sanırım hatta belki hesabımın - bakiyeye düştüğü bile oluyor bu benim için mi böyle ? Bu tarz problemleri olan arkadaşlar var mıdır tavsiyeleriniz nedir ...