Merhabalar arkadaşlar

Forumdan tanışık olduğumuz arkadaşlar vardır bilmeyenler için aylık yaklaşık 2.800 TL kadar maaş ile bir işte çalışıyorum..

3 arkadaş kalıyoruz evde ve kira vs giderlere 300 TL gidiyor . 1000 TL ise kredi ödüyorum.

Fakat geri kalan para hayatımda kendime özel hissettireceğim hiçbir şey yapamadan bitiyor.

Para harcamasını bilmiyorum sanırım hatta belki hesabımın - bakiyeye düştüğü bile oluyor bu benim için mi böyle ? Bu tarz problemleri olan arkadaşlar var mıdır tavsiyeleriniz nedir ...