Bana göre zengin adam elinin altında bulunan parayı saymamakla beraber kendisini fakir zanneder.Kazandığı ilk dönemlerden çıkmaz ve her an bitecekmiş gibi harcamaz, yemez...Her zaman zenginlik peşinde olduğu için dünyayı verseniz onu saymaz başka yerlere yönelir.