kurabilisin sorun olmaz ama performansta ciddi bir azalma yasayacagina emin olabilirsin i3 makineye xp yüklemek makinaya eziyet etmektir 4 gb ram in 4 ünüde gösterebilirsin ama kullanacagi en fazla 3 gbti olacaktir 64 de yüklesen xp yüklemek istemende özel bi amaç varmi özel yazilimli bir program kullanmak icinmi yükleyeceksin yok özel amacli bir yazilim yoksa kesinlikle tavsiye etmem
Yok hocam ama alışkanlık benimkisi sadece

An itibariyle xp den vazgeçtim
Peki format atmasam bilgisayara ne gibi şeyler yapabilirim. Gereksiz dosyaları, programları falan sildim ama başka yapabileceğim var mı.