kurabilisin sorun olmaz ama performansta ciddi bir azalma yasayacagina emin olabilirsin i3 makineye xp yüklemek makinaya eziyet etmektir 4 gb ram in 4 ünüde gösterebilirsin ama kullanacagi en fazla 3 gbti olacaktir 64 de yüklesen xp yüklemek istemende özel bi amaç varmi özel yazilimli bir program kullanmak icinmi yükleyeceksin yok özel amacli bir yazilim yoksa kesinlikle tavsiye etmem