Yemek sitelerindeki resimleri başka sitelerde yayınlasam telif hakkı olarak ne gibi durumlarla karşılaşabilirim ?

https://www.r10.net/webmaster-genel-k...i-tutarmi.html r10'da 2008 yılından kalma bir konu var konuda yazılan yorumlar da;
Alıntı
Yemekleri yapacak fotoğraflarını çekecekseniz tutar. yoksa bloglardan tarif ekleyerek bu işe girecek olursanız dünya başınıza yıkılır 20 30 tane bayan birden sizi dava eder mail bombardımanına tutar resimlerimi almışlar diye interneti dar ederler tecrübe ile sabittir.
Alıntı
Ramazan ayında 150k hiti çok rahat görürsün.
Ama Odin' in dediklerini yapman gerek. Başkalarının yemek resimleriyle iş yaparsan başın derde girer.
yazıyor. Yemek sitelerindeki resimleri başka sitelerde paylaşsam böyle bir durumla karşılaşabilir miyim?