Konu
Zengin olanlar neden daha çoğunu ister ?
17-03-2014, 03:38:50
#37
on2
Chile_Mix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Para çok olunca gideride çok oluyor. Bu yüzden zengin olmayanlar nasıl istiyorsa zenginlerde bu yüzden yine istiyor.
En mantıklısı bu harcadıkları parayı bi bilselrr
Ama şu sözümü unutmayın paran çoğaldıkca snana belâ oluyor