pasaport kayıt hakkınız varsa 1 ay içinde kayıt yapabilirsiniz. 2 yılda 1 kere kayıt hakkınız var. daha önce 2 yıl içinde pasaport kaydı yapmadıysanız. ülkeye son girişiniz 1 ay içinde olmuşsa. telefon kapansa bile iemi kayıt yapma hakkınız var. yani kapanırsa birdahaki gelişinizde iemiyi vergisini ödeyerek actırabilirsiniz.
telefonun kapanmasına baglı degil işlem. işlem , son 2 yılda hiç iemi kayıt yapmamış olmanız. ve son 1 ay içinde ülkeye giriş yapmanız.