Merhaba,
Arkadaşlar ben yurtdışında yaşıyorum. Yurtdışından aldığım iPhone 5S telefonum ile geldim 1 hafta içinde IMEI kaydı yapılmazsa kapatılacağı yazıyor. Bu gece dönüyorum zaten, tekrar geldiğim zaman telefon kapandığında açtırabilir miyim?
Yoksa telefon kapanmadan önce mi pasaport kaydı yapmam gerek?