Aslinda hesabi tatil moduna almis ve 2 gun girmemeye kara vermistim ancak bi baska postta bir yazi gordum ve cevap vermeden gecemedim.
Forumlarda bulunan pek cok arkadasim yeni yeni web le ugrasan kisiler ve forumlardan deneyerek ogrenmeye calisiyor bu yuzden biraz profosyonel bir yazi ile karsilastiklarinda cevap verilecek ya bir seyleri olmuyor yada cevaplari cok siğ kaliyor. Bu sebeple profosyonel yazilimcilarin ve Webmasterler ın forumlarda yazmasina ihtiyac var. Her nekadar profosyonel yazilar 10 da 1 bile kslsa ve cevap alamasada ihtiyac var ihtiyacimiz var.
Kizmadan kiskanmadan bu yaxilara cevaplar yazilmali ve dikkatle okunmalidir
Ornehin bu postu okudum ce hosuma gitti
https://www.r10.net/google-optimizasy...i-matrisi.html