https://www.r10.net/is-arayanlar/1167...-ariyorum.html

https://www.r10.net/editorluk-post-is...-ariyorum.html

https://www.r10.net/is-arayanlar/1167...-ariyorum.html

https://www.r10.net/editorluk-post-is...-ariyorum.html

1 konu yeterli aslında, ve bilmiyorsanız öğrenmek için göz atmanız gerekiyor.
Böyle konu aç, kaç mantığıyla olmaz.

Ayrıca, ödemeleri ece ismine mi alıyordunuz? Cevap gelmedi hala.