yahu arkadaşlar bunca yıldır asp ile uğraşıyorum. şu anlayamadığım sebeplerden dolayı döngülerin çalışmamasını anlamıyorum. soracağım soru basit. if-else yapısında ne gibi bir hata yapmış olabilirim?
şöyleki veritabanımda doğruysa 1 yanlışsa 0 değerleri tutuluyor. ben de bu değerlere göre ekrana doğru/yanlış yazmak istiyorum.
<%if deger=0 then
response.write"yanlış"
elseif deger=1 then
response.write"doğru"
end if%>
böyle değil mi? benim sayfamda bütün herşey yanlış görünüyor ama değer 1de olsa 0da olsa. switch case ile de denedim yine aynı sıkıntı. 0-1 yerine dogru/yanlis yazdım öyle denedim yine aynı. niye böyle yapıyor bu allah aşkına?
Kardeşim bu kodlar doğru yalnız deger degiskenini nasıl gösteriyosun peki ona bak orda bi hata var.