Sanalpazar a biraz önce mesaj attım cevap geldi bu konu ile ilgili bir domain satın alacağımı 2500-3000 tl lik bir satış olacağını belirttim fatura isteniyor mu alıcı da satıcı da şirket değil dedim geri dönüş olarak İşleminiz sürecinde taraflardan satış sözleşmesi benzeri belgeler talep edilebilmektedir. dendi. Bu sözleşme dediği şey boş bir a4 e ... ücret karşılığında ... domaini ... kişiye satılmıştır diye imzalasak yeterli midir acaba ? böyle bir sözleşme ileri de satıcı tarafın başını maliye ile derde sokabilir mi?
Site yerine arkadaşın dediği gibi 2. el laptop vs gibi göstersek? yine aynı durum söz konusu mudur?
Alıntı
Tekrar konu açmamak adına konuyu güncelliyorum