Eelektrik elektronikte bilgisayar mühendisliği dersleri de var bundan da bahsedin bence.
Elektrik-elektronik bölümünü siz mi kurdunuz , nedir bu savunma içgüdüsü
Bilgisayar mühendisleri elektrik ve elektronik derslerini görüyor. Doğal olarak elektrik-elektronik mühendisleri de
"Programlama" dersleri görüyor.
Konuda bilgisayar mühendisliği hakkında bilgi istenmiş ama siz ısrarla elektrik-elektronik den bahsetmişsiniz. Tercih zamanı puanım elektrik-elektroniğe yetiyordu ama tercih etmem için hiç bir neden yoktu. Yani bu tamamen zevklerle , ilgi alanıyla alakalı bir durum. Bilgisayar meraklısı biri için 2 dönemlik programlama ve bilgisayar dersleri çok zayıf ve yetersiz olur. Bunun yerine 4 yıllık doya doya bilgisayar görmek aralara elektrik,elektronik,robotik gibi dersleri serpiştirmek çok daha eğlenceli kılar bölümü