Şuan için bir sorun yok çünkü öğrencisin ve okuduğun kurum onu askerlik şubesine toplu halde şu kişiler öğrencimizdir diye bildirim yapıyorlar.
Okulun bittiği zamanda yine aynı şekilde öğrenciliğin bittiğini onlara yazı ile bildiriyor.
Okulun bitti zaman gider muayene için başvurur çürük için "GATA" ya sevkine karar verebilirler büyük ihtimal.
Rapor sadece yetmiyor bir de onların görmesi gerekiyor.
bir gözüm protez. herhalde almazlar. ayda bir doktora gidiyorum. askere gitsem bile yaptırmazlar sanmam
hep içimde kaldı. polis olamadım ya gözlerim açık ölecem.