ben hiç askerlik şubesine gitmedim. muayene vb. nedenlerden dolayıda gitmedim. şuan üniversitedeyim. sizce bir problem çıkar mı ?
gerçi muayene olmama gerek yok ben zaten çürük durumundayım (%42 raporum var) ama bunu askerlik şubesine haber vermedim haliyle.
Şuan için bir sorun yok çünkü öğrencisin ve okuduğun kurum onu askerlik şubesine toplu halde şu kişiler öğrencimizdir diye bildirim yapıyorlar.
Okulun bittiği zamanda yine aynı şekilde öğrenciliğin bittiğini onlara yazı ile bildiriyor.
Okulun bitti zaman gider muayene için başvurur çürük için "GATA" ya sevkine karar verebilirler büyük ihtimal.
Rapor sadece yetmiyor bir de onların görmesi gerekiyor.