ben hiç askerlik şubesine gitmedim. muayene vb. nedenlerden dolayıda gitmedim. şuan üniversitedeyim. sizce bir problem çıkar mı ?
gerçi muayene olmama gerek yok ben zaten çürük durumundayım (%42 raporum var) ama bunu askerlik şubesine haber vermedim haliyle.