Elektrik+Elektronik => Bilgisayar

Yani bilgisayar mühendisliğini okursa hem elektrik hemde elektronik derslerini görecek. Bilgisayar=Yazılım diye bir olay yok. C#,C++,C gibi dillere okulda en fazla bir dönem ayrılıyor , varın bilgisayar mühendisliğinde programlamanın payını siz düşünün. Yani programlamayı kesin bileceksin ama okuldan sana A'dan Z'ye öğretmesini beklemeyeceksin. Çünkü müfredatı çok kalabalık. Web programlamadan tutun elektroniğe , elektrikten tutun yazılım mühendisliğine , internet mühendisliğinden tutun veritabanlarına , sayısal analizlerden tutun chip teknolojilerine kadar , bir ton ders var.

Yani bilgisayar mühendisi olup da sadece bilgisayarla , yazılımla falan uğraşacağını düşünüyorsa baştan vazgeçsin. Onlar buz dağının görünen kısmı.