Konu
Sağ elim sürekli üşüyor ve buz gibi
20-10-2013, 10:11:52
#17
Rebelfa
Üyeliği durduruldu
Sağ el yukarda olduğu için
Aynı konuyu ilginctir zamanında bende acmıstım
https://www.r10.net/off-topic/948533-...cok-soguk.html