Arkadaşlar bunu bir türlü kavrayamadım bu ikisinin farkı ne ki ikisiylede aynı işlemi yapabiliyoruz örn:

 function hesapla() { 
   $sayi = 4; $sayi2 = 10; 
   $sonuc = $sayi+$sayi2;       
echo $sonuc; 
    
} 
  
hesapla();  

?>
bunun yerine bu olmaz mı ?

 $sayi = 4;  
$sayi2 = 10; 
$sonuc   = $sayi + $sayi2; 
echo "Sonucumuz : ".$sonuc." dür."; 
?>