Arkadaşlar bunu bir türlü kavrayamadım bu ikisinin farkı ne ki ikisiylede aynı işlemi yapabiliyoruz örn:
function hesapla() {
$sayi = 4; $sayi2 = 10;
$sonuc = $sayi+$sayi2;
echo $sonuc;
}
hesapla();
?>bunun yerine bu olmaz mı ?
$sayi = 4;
$sayi2 = 10;
$sonuc = $sayi + $sayi2;
echo "Sonucumuz : ".$sonuc." dür.";
?>