Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu dişlerden çok çektim lütfen okuyun ibretlik.

Bundan 5 sene önce 2009 yılında alt dişelrimden biri yemek yerken aşırı ağrı yapmaya başladı bende en fazla ne kadar canım acırki diyerekten doktora gittim ilk dolgum çok güzeldi en ufak ağrı sızı yok iğne dahil doktor çürüklerin içten olduğunu ve yeni başladığını söyledi koltuğa oturmamla kalkmam bir oldu

O dolgum 2010 yazında düştü tekrar gittim baktırmaya 4 dişime daha dolgu yapılcakmış (oha) tamam dedik yaptıralım o dişler içinde randevu alındı salak bir doktora denk gelindi 2 dişimi yaptırdım diğer ikisini yaptırmadım iki dişte toplam 2 dakika sürdü

2013 yani bu yaz amerikada iken o yapılan dolguda düştü yine doktor koltuğuna oturduk doktor bana aneztesiye (yada herneyse) gerek yok dedi bu lafı duymamla kalkmam bir oldu.

Sonuç: Dolgu dişinizdeki çürüğe bağlı olarak değişir benim hiç öyle simsiyah çürüğüm olmadı hatta bir doktor bu dişte birşey yok röntgen çektirin demişti ilk dolgumda dişlerim genelde tatlıya karşı aşırı ağrı veriyor o ağrıyı hisseder hissetmez giderseniz ufacık dolgularla atlatırsınız işin korkar veya aksatırsanız bu sefer iş kanal tedavisine gider bu olay can yaksa da yakmasada stress verir çünkü ağzınızı 1-2 saat açık tutmak zorunda kalırsınız her işlemde gerim gerim gerilirsiniz (2x oha) sadece bu değil kanal tedavisi yapılan dişiniz zamanla kırılabilir tekrar ağrı yapabilir çekilebilir bunun sonucunda ağrının bir üst versiyonu (implant) veya köprü tedavisi işin içine girer hem cebe zarar hemde size dolguluk dişleri bu durumlara getirmeye gerek yok. Allaha şükür o 3-5 çürük bana birşeyleri hatırlattı artık dişlerimi düzenli fırçalıyorum ama o sorunlu dişleri en kısa zamanda yaptırmak lazım işler çığırından çıkmadan emin olun zaten o kullandıkları iğne saç teli kadar ve hissetmiyorsunuz gerisi çok çok rahat gelgelelim canım acımasada iğne ve bilimum cisimlere karşı fobim var doktora gidemiyorum

Dişlerden yana tek şansım 4 tane 20lik dişimde ağrısız sızısız çıktı ve şuan yerlerindeler


Bence diş ipini kullanmayı sakın unutmayın ilk kez kullanıcak iseniz dişinizin arasından çıkan materyallerle yemek bile yapabilirsiniz denendi.
Geçmiş olsun