sineperde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hergün günde en az 2 kere dişlerimi fırçalamama rağmen bende geçenlerde kanal tedavisi yaptırdım, 2 yetmiyormuş daha fazla fırcalayacağım zannedersem artık öğleleri de fırçalıyorum.
Geçmiş olsun.
Üstad macundan macuna değişiyor