ertan2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bi nesneyi create ettirememişsin. ama yazdğın koda baktım hepsi ok görünüyor. pm den teamviewer at bakalım iki dk ya.

edit: ayrıca bu kadar kasmaya gerek yok. 3-5 satırla iş çözülür ya.. commandın executescalar fonksiyonu işimizi görür
pm attım hocam