Arkadaşlar psikolojik tedavi görüyorum günde 1 öğünden fazla yemek yiyemiyorum hazımsızlık sorunu var Xanax ve Rexapin diye 2 ilaç kullanıyoruym 3 ayda 60 kilodan 100 kiloya çıktım ve bu böyle devam ediyor durduramıyorum napmam lazım stress yaptım bu yüzden, ilaçlarıda bırakamıyorum.yardım